Kaina nuo 53 900€
Mazda CX-80
Miesto visureigis
Kaina nuo 53 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 49 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 25 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 24 990€
Hečbekas | Sedanas
Kaina nuo 21 490€
Hečbekas
Kaina nuo 30 990€
Roadsteris
Kaina nuo 35 890€
RF
Kaina nuo 29 990€
Elektrinis automobilis | Įkraunamasis hibridas
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PasiūlymaiParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiČia rasite visus siūlomus "Mazda" automobilius.
SUŽINOKITE DAUGIAUPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIGreitai ir patogiai atpirksime Jūsų esamą automobilį
SUŽINOKITE DAUGIAUJūsų „Mazda“ atstovo autoserviso komandos nariai yra baigę gamyklos mokymus, kad galėtų teikti išskirtinį aptarnavimą.
SUPLANUOKITE TECHNINĘ APŽIŪRĄ„MyMazda“ yra telefono programėlė, kuria naudotis labai paprasta, ji pagerina „Mazda“ nuosavybės patirtį.
Sužinoti daugiauJei ką tik įsigijote naują „Mazda“ automobilį ar jau turite jį, ši automobilių savininkams skirta skiltis leis jums džiaugtis visais „Mazda“ teikiamais privalumais.
PERŽIŪRĖTI GARANTIJĄNaudodami originalias „Mazda“ dalis, gaukite neprilygstamą kokybę, tinkamumą, apdailą, išvaizdą ir garantiją.
GAUTI ORIGINALIŲ DALIŲPer trumpą laiką vienu geidžiamiausių vidutinio dydžio miesto visureigių tapęs „Mazda CX-5“ modelis 2022-uosius pasitiko atsinaujinęs. Atlikti patobulinimai apima visus šiam modeliui pripažinimą jau pelniusius aspektus – automobilio dizainas tapo solidesnis, išaugo komforto lygis, pagerėjo valdymo savybės ir naudojimo patogumas.
CX-5 yra populiariausias Japonijos gamintojo modelis sparčiai augančiame miesto visureigių segmente ir apskritai vienas svarbiausių įmonės automobilių, svariai prisidėjusių prie jos sėkmės. Iš visų Europoje parduotų „Mazda“ automobilių šis modelis sudaro net 19 proc., o įvairiose pasaulio rinkose per 2021-uosius buvo parduota daugiau nei 350 tūkst. CX-5. Tai buvo paklausiausias gamintojo modelis.
2022-iesiems parengtoje „Mazda CX-5“ nuo šiol bus trys apdailos variantai: „Newground“, „Blackout Plus“ ir „Signature“. Kiekviena iš šių naujų versijų išsiskirs subtiliomis dizaino detalėmis.
„Newground“ modelių priekinis ir galinis buferiai bei durų apačia bus dekoruoti sidabrinėmis juostelėmis, be to, bus sumontuoti juodos spalvos veidrodėlių korpusai. Automobilių radiatoriaus groteles papuoš žalios spalvos akcentai.
„Blackout Plus“ apdailai naudojamos blizgančios juodos spalvos detalės suteiks miesto visureigiui papildomo atletiškumo. Išryškės ne tik šios versijos buferių, bet ir ratų arkų bei charakteringo galinio oro aptako kontūrai.
„Signature“ modelio apdailoje vyraus vientisos kėbulo spalvos parinkimas, paryškinantis pagal „Kodo“ dizaino filosofiją suformuotą automobilio dinamiškumą. Kiekvienai versijai pritaikyti prie bendro stiliaus derantys 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai ir spalvų gamą atitinkantys siuvinėti sėdynių apmušalai.
Naujojo CX-5 išorės dizaine pastebimi subtilūs SUV modelio eleganciją ir tvirtumą pabrėžiantys pakeitimai. Iki šiol naudotą, tinklelį primenantį radiatoriaus grotelių dizainą pakeitė 3D stiliaus juostelės, kurios atrodo taip, lyg sklęstų ore. Pakoreguotas ir sparno pavidalo apatinio rėmelio kontūras – jis tapo šiek tiek iškilesnis.
Atnaujintame miesto visureigyje montuojami nauji priekiniai ir galiniai žibintai. Pailga jų forma su kiekvienoje pusėje įrengtais dviem LED šviesų segmentais vizualiai praplečia CX-5 kėbulą. Nuo šiol „Newground“ modeliai taip pat bus dažomi unikaliu žaižaravimu išsiskiriančia visiškai nauja cirkonio smėlio spalva.
„Mazda“ buvo pirmoji gamintoja, 1953 m. pradėjusi naudoti cirkonį metalinėms detalėms lieti, todėl pristatant šią spalvą išlaikomos stiprios sąsajos su įmonės praeitimi.
CX-5 salonas ir iki šiol išsiskyrė funkcionalumu, o atnaujintame modelyje pritaikyti papildomą patogumą užtikrinantys sprendimai. Centrinėje konsolėje įrengta išmaniųjų įrenginių belaidžio įkrovimo platforma, panaikintas bagažinės grindų ir pakrovimo slenksčio aukščių skirtumas, o sulanksčius galines sėdynes nuo šiol gaunamas visiškai lygus paviršius – dėl to krovinių skyriaus erdvė ypač didelė.
„Newground“ versijoje apatinis dvigubos bagažinės skyrius padengtas vandeniui ir įbrėžimams atsparia danga, todėl tai bus ideali vieta nešvariai sporto aprangai ar batams. Pastarasis modelis skirtas daug laiko gamtoje su bičiuliais ir šeima praleidžiantiems aktyviems žmonėms, kurie automobiliu dažnai naudosis ne tik mieste, bet ir užmiestyje.
Į standartinę naujojo CX-5 komplektaciją nuo šiol įeina 360 laipsnių vaizdą sukuriančios kameros, kurios itin palengvina automobilio parkavimą ankštose stovėjimo aikštelėse. Multimedijos sistema veikia dar sparčiau, o 10,25 colio centrinio ekrano vaizdas – ryškesnis nei anksčiau. „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ jungiamumo funkcijomis naudotis tapo dar patogiau dėl lengviau įskaitomo šrifto.
Europoje vartotojai nuo šiol galės naudotis naujomis „MyMazda“ programėlės paslaugomis. Tarp siūlomų funkcijų yra automobilio buvimo vietos nustatymas, nuotolinis durų užrakinimas, įspėjimai apie neužrakintas duris, techninės būklės pranešimai ir techninės pagalbos iškvietimas. Programėlėje taip pat bus galima peržiūrėti visą transporto priemonės istoriją ir iš anksto užsiregistruoti techninei priežiūrai.
2022-ųjų CX-5 modelyje pirmą kartą įdiegta išmanioji važiavimo režimų parinkties sistema „Mi-Drive“. Greta pavarų perjungimo svirties įtaisytas valdiklis leis viską atlikti vienu prisilietimu.
Visuose modeliuose veiks du režimai – standartinis „Normal“ ir sportiškas „Sport“, o versijose su „i-Activ“ keturių varančiųjų ratų sistemomis taip pat bus diegiamas papildomas bekelės „Off-Road“ režimas. Nuo iki šiol naudoto pagalbinio padidinto pravažumo režimo naujoji įranga skiriasi tuo, kad veikia ne tik įklimpus ar važiuojant lėtai, bet ir esant vidutiniam greičiui ar netgi magistralėse.
CX-5 pakeitimai atspindi tolimesnį „Skyactiv“ koncepcijos plėtojimą. Drauge su dabartinės kartos „Mazda3“ modeliu debiutavusi metodika apima kėbulo, pakabos ir sėdynių konstrukciją.
Japonų gamintojos inžinieriai pastebėjo, kad vartotojai jaučiasi geriau, kuomet aplinkos triukšmo ar vibracijų amplitudės yra mažesnės, o jų susiliejimo laikas – trumpesnis. Atsižvelgiant į tai, patobulintas kėbulas ne tik leido sumažinti iš aplinkos patenkančio triukšmo lygį, bet ir užtikrino tolygesnį pakabos veikimą. Tai turėjo įtakos tiek keleivių komfortui, tiek ir automobilio valdymo savybėms.
Atnaujintame SUV modelyje keleiviai mažiau pavargs ir rečiau jaus svaigimą riedėdami vingiuotais keliais. Sutvirtinę kėbulo vietas, prie kurių montuojamos sėdynės, „Mazda“ inžinieriai pašalino juntamas skersines apkrovas – tai leido maksimaliai sumažinti nemalonius pojūčius. Siekiant išvengti kėbulo svyravimo išilgine kryptimi, buvo pakeistos pakabos spyruoklės.
CX-5 modeliuose bus montuojami naujos kartos benzininiai varikliai. Visi jėgos agregatai siūlomi tiek su priekinių varančiųjų ratų pavara, tiek ir su išmaniąja „i-Activ“ keturių varančiųjų ratų sistema.
165 AG išvystančiame 2 litrų darbinio tūrio „Skyactiv-G“ ir tos pačios technologijos 194 AG, 2,5 litro benzininiame variklyje taip pat įdiegta cilindrų atjungimo technologija.
Galingesnis benzininis motoras komplektuojamas tik su automatine transmisija, tačiau su 2 litrų varikliu taip pat galės būti montuojama ir mechaninė pavarų dėžė.
Visi automobiliai bus surenkami Japonijoje – Udzinos ir Hofu miestuose – esančiose gamyklose. Atnaujintą „Mazda CX-5“ miesto visureigį jau galima išbandyti gamintojo atstovybėse Lietuvoje.