Kaina nuo 53 900€
Mazda CX-80
Miesto visureigis
Kaina nuo 53 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 49 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 25 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 24 990€
Hečbekas | Sedanas
Kaina nuo 21 490€
Hečbekas
Kaina nuo 29 990€
Roadsteris
Kaina nuo 37 690€
RF
Kaina nuo 29 990€
Elektrinis automobilis | Įkraunamasis hibridas
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PasiūlymaiParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiČia rasite visus siūlomus "Mazda" automobilius.
SUŽINOKITE DAUGIAUPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIGreitai ir patogiai atpirksime Jūsų esamą automobilį
SUŽINOKITE DAUGIAUJūsų „Mazda“ atstovo autoserviso komandos nariai yra baigę gamyklos mokymus, kad galėtų teikti išskirtinį aptarnavimą.
SUPLANUOKITE TECHNINĘ APŽIŪRĄ„MyMazda“ yra telefono programėlė, kuria naudotis labai paprasta, ji pagerina „Mazda“ nuosavybės patirtį.
Sužinoti daugiauJei ką tik įsigijote naują „Mazda“ automobilį ar jau turite jį, ši automobilių savininkams skirta skiltis leis jums džiaugtis visais „Mazda“ teikiamais privalumais.
PERŽIŪRĖTI GARANTIJĄNaudodami originalias „Mazda“ dalis, gaukite neprilygstamą kokybę, tinkamumą, apdailą, išvaizdą ir garantiją.
GAUTI ORIGINALIŲ DALIŲElektrifikuotų „Mazda“ automobilių gamoje MX-30 yra išskirtinis modelis. 2020 metais pristatytas visureigis tapo pirmuoju prekių ženklo serijinės gamybos automobiliu, varomu vien baterijose sukaupta energija. Vėliau atskirose rinkose už Europos ribų debiutavo ir šio modelio versija su švelniojo hibrido sistema, o sausio 13 dieną vykusioje Briuselio automobilių parodoje pagaliau buvo pristatytas ir MX-30 įkraunamasis hibridas su generatoriaus funkciją atliekančiu rotoriniu varikliu.
„MX-30 e-Skyactiv R-EV“ yra įkraunamasis hibridas, išlaikantis svarbiausius originalaus modelio privalumus ir tuo pat metu išplečiantis galimybes naudotis elektromobilio pranašumais. Naujoji versija elektros režimu nuvažiuoja iki 85 km atstumą (WLTP mišraus ciklo bandymų rezultatai), o ilgesnėse kelionėse gali būti aktyvuojamas generatorius. Automobilio ratus visuomet suka tik elektros motoras.
„Mazda“ inžinieriai nusprendė rotorinį variklį panaudoti kaip generatorių, nes toks motoras itin kompaktiškas ir užtikrina pakankamą našumą. Naujai sukurtas 8C rotorinis variklis automobilio priekyje montuojamas drauge su įprastu generatoriumi ir didelės galios elektros motoru. Ši kompaktiška hibridinė jėgainė prijungta prie 17,8 kWh talpos ličio jonų baterijos ir 50 litrų degalų bako. Taip gaunamas ganėtinai didelį atstumą įveikiantis įkraunamasis hibridas.
„MX-30 e-Skyactiv R-EV“ modelis puikiai tiks ir aktyviai laisvalaikį leidžiantiems žmonėms, nes greta įprasto įkrovimo kintamąja dviejų ar trijų fazių srove ar sparčiojo krovimo prisijungus prie nuolatinės srovės šaltinio numatytas ir 1 500 vatų galios energijos perdavimas išoriniams prietaisams.
Priklausomai nuo poreikių ir situacijos, vairuotojai galės pasirinkti vieną iš trijų važiavimo režimų: normalų, elektrinį arba įkrovimo. Šiame modelyje montuojamas 125 kW galios elektros motoras užtikrina dar geresnę nei vien elektra varomos MX-30 versijos dinamiką.
Briuselio automobilių parodos lankytojams buvo pristatyta modelio „Edition R“ versija. Tai ribotos serijos modelis, kurį pirkėjai galės rinktis nuo tos akimirkos, kai oficialiai bus paskelbta apie „MX-30 e-Skyactiv R-EV“ pardavimo pradžią.
„Edition R“ išorė išsiskiria metalizuota „Maroon Rouge“ spalva, kuri atkartoja pirmojo „Mazda“ lengvojo automobilio, R360 kupė, stilių. Šios spalvos akcentais buvo papuošti stogo šonai, o likę kėbulo paviršiai dažomi juodai. Viduje taip pat vyrauja juodi tonai. „Edition R“ versijai pritaikyti ir kiti unikalūs dizaino sprendimai, įskaitant kilimėliuose ir sėdynių galvų atramose išsiuvinėtas rotoriaus formos emblemas.