Kaina nuo 53 900€
Mazda CX-80
Miesto visureigis
Kaina nuo 53 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 49 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 25 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 24 990€
Hečbekas | Sedanas
Kaina nuo 21 490€
Hečbekas
Kaina nuo 29 990€
Roadsteris
Kaina nuo 37 690€
RF
Kaina nuo 29 990€
Elektrinis automobilis | Įkraunamasis hibridas
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PasiūlymaiParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiČia rasite visus siūlomus "Mazda" automobilius.
SUŽINOKITE DAUGIAUPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIGreitai ir patogiai atpirksime Jūsų esamą automobilį
SUŽINOKITE DAUGIAUJūsų „Mazda“ atstovo autoserviso komandos nariai yra baigę gamyklos mokymus, kad galėtų teikti išskirtinį aptarnavimą.
SUPLANUOKITE TECHNINĘ APŽIŪRĄ„MyMazda“ yra telefono programėlė, kuria naudotis labai paprasta, ji pagerina „Mazda“ nuosavybės patirtį.
Sužinoti daugiauJei ką tik įsigijote naują „Mazda“ automobilį ar jau turite jį, ši automobilių savininkams skirta skiltis leis jums džiaugtis visais „Mazda“ teikiamais privalumais.
PERŽIŪRĖTI GARANTIJĄNaudodami originalias „Mazda“ dalis, gaukite neprilygstamą kokybę, tinkamumą, apdailą, išvaizdą ir garantiją.
GAUTI ORIGINALIŲ DALIŲKiekvienas naujos kartos modelis kartais būna šiek tiek brangesnis už pirmtaką, tačiau kodėl taip nutinka?
Infliacija, didinamas darbo užmokestis ir brangstančios žaliavos – geriausiai suprantami veiksniai, turintys įtakos naujo automobilio kainos augimui. Dažnai kuriant naują modelį siekiama užtikrinti aukštesnę kokybę, o naujų inžinerinių sprendimų diegimas visuomet reikalauja papildomų investicijų. Dėl šios priežasties elektromobiliai negali būti pigesni už modelius su vidaus degimo varikliais, nes jų technologijos vis dar tobulinamos ir tuo pat metu pamažu pristatomos rinkai.
Paklausa ir pasiūla leidžia lengviausiai įvertinti kiekvienos verslo šakos būklę. Transporto pramonė vis dar bando atsitiesti po pandemijos suduoto smūgio, todėl naujų automobilių gamybos pajėgumai visame pasaulyje išlieka riboti. Dėl to atsirado dvejopa problema, nes atstovybėje sužinojęs, kad sandėliai tušti, o užsakyto naujo modelio tektų laukti bent pusmetį, klientas dažnu atveju nusprendžia ieškoti naudoto automobilio. Automatiškai šauna į viršų ir nenaujų automobilių kainos.
Šiuo metu daugeliui bendrovių tenka lėtinti gamybos tempus ir dėl juntamo moderniems automobiliams būtinų mikroprocesorių trūkumo. Sprendžiant šį nemalonų galvosūkį, dažniausiai priimamas sprendimas gaminti pirkėjams patrauklesnius naujausius modelius. Tai viena iš priežasčių, dėl kurių Europoje vis didesnę rinkos dalį užima miesto visureigiai, krosoveriai ir kiti padidinto pravažumo modeliai. Verslo analitikų vertinimu, dėl mikroprocesorių stygiaus visame pasaulyje 2021-aisiais bus parduota 4 mln. mažiau automobilių, nei planuota. Bendra tokio kiekio naujų automobilių vertė galėtų siekti 100 mlrd. Eur.
Tačiau sutrūkinėjusios tiekimo grandinės yra laikini procesai, kurie turėtų artimiausiais metais atsistatyti.
Europoje, kad modelis atitiktų naujausius saugumo ir emisijos normų reikalavimus, technologijos turi būti nuolatos tobulinamos. Tai reikalauja didelių investicijų, o turint omenyje, jog standartai dažnai atnaujinami, šio nuolatinio proceso rezultatai aiškiai pastebimi žvelgiant į galutinę atstovybės salone stovinčio automobilio kainą.
Gyvenimo gamintojams nepalengvina ir patys europiečiai, mat jie itin reiklūs, labiau linkę rinktis kompaktiškus modelius, tačiau visuomet tikisi aukščiausios kokybės medžiagų už patrauklią kainą.
Su naujais automobiliais atliekami vis sudėtingesni saugumo testai, visuose modeliuose privaloma montuoti SIM korteles pagalbai iškviesti, 2022 m. standartinėje įrangoje taip pat turi būti greičio ribojimo ženklus atpažįstančios kameros. Masiškai diegiant šią technologiją, siekiama sumažinti greičio viršijimo atvejų skaičių, tačiau tai dar viena sistema, lemsianti papildomas visos transporto pramonės išlaidas.
Vietinės taršos mažinimas pereinant prie hibridinių jėgainių ir elektros pavarų taip pat turi juntamą įtaką bendrai naujų automobilių kainų statistikai. Baterijos yra brangios, tačiau šiuo atveju gelbėja valstybės mastu planuojamos iniciatyvos. Pasinaudojus Aplinkos projektų valdymo agentūros skiriama kompensacija ir gavus gamintojo nuolaidą, naujo „Mazda MX-30“ elektromobilio kaina tampa itin patraukli.
Pandemijos chaoso poveikis yra laikinas, todėl gamintojams telieka išspręsti mikroprocesorių ir kitų medžiagų, įskaitant baterijų gamybai reikiamus brangiuosius metalus, tiekimą. Kiekviena įmonė nori didinti apyvartą, todėl gamybos apimtys galiausiai išaugs.
Vis dėlto pastebimo kainų smukimo tikėtis neverta, ir tam yra keletas rimtų priežasčių. Pirma iš jų – dalis automobilių gamintojų, kurie anksčiau gamindavo daugiau automobilių, nei parduodavo, jau dabar neslepia ketinantys likti prie dabartinio verslo modelio, kai paklausa viršija pasiūlą. Kitas svarbus aspektas – naujos kartos modeliai daugeliu aspektų pranašesni už pirmtakus, o nauji inžineriniai sprendimai ir pažangių technologijų diegimas visuomet kainuoja.
Išbandę automobilius su automatiškai atidaromomis bagažinės durimis, erdvinį vaizdą perteikiančiomis vaizdo kameromis, šildomu vairu ir vėdinamomis sėdynėmis, klientai prie to greitai įpranta. Vėliau, pirkdami naują modelį, nori turėti visa tai ir dar daugiau. Taip pat naujos kartos technologijos turi būti dar patogesnės, veiksmingesnės ir geriau integruotos. Patenkinti pačius įvairiausius poreikius besistengiantys inžinieriai visuomet turės darbo, tačiau naujų modelių kainos nekris.
Žymiai pasikeitė netgi bazinė automobilio konstrukcija, mat joje naudojamas itin aukštos kokybės plienas. Pastarojo kaina taip pat sparčiai auga, tačiau, siekiant užtikrinti valdymo tikslumą, mažiausias degalų sąnaudas ir keleivių saugumą, tai jau tapo visuotiniu standartu. Kuriant saugesnę salono erdvę ir didėjant automobilių gabaritams, aukštos kokybės plieno naudojama vis daugiau.
Naujiems automobiliams suteikiama garantija užtikrina, kad nurodytu laikotarpiu išvengsite bet kokių neplanuotų remonto išlaidų. Gedimų tikimybė itin maža, tačiau jei visgi taip nutiktų, pagal garantijos sąlygas automobilis būtų remontuojamas nemokamai.
Renkantis lizingo paslaugą sudaroma 60 mėnesių sutartis ir mokamas mažiausiai 10 proc. automobilio vertės siekiantis pradinis įnašas. Galimas ir kitas finansavimo sprendimas – vartojimo paskola. Šiuo atveju nereikalaujama mokėti pradinio įnašo. Naujo automobilio finansavimo galimybės >>
Kokybė – tai pažadas, kurio įsipareigojame laikytis. Būtent todėl pratęsėme savo naujų automobilių garantiją iki 6 metų arba 150 000 kilometrų. Žinodami, kad esate visiškai apsaugoti nuo netikėtumų, galėsite labiau mėgautis maloniu vairavimu.
Visiems kėbulams suteikiama 12 metų garantija nuo kiauryminio prarūdijimo, nepriklausomai nuo ridos. „Mazda MX-30“ elektromobilyje montuojamai aukštos įtampos baterijai suteikiama 8 metų arba 160000 kilometrų garantija.