Kaina nuo 53 900€
Mazda CX-80
Miesto visureigis
Kaina nuo 53 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 49 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 25 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 24 990€
Hečbekas | Sedanas
Kaina nuo 21 490€
Hečbekas
Kaina nuo 30 990€
Roadsteris
Kaina nuo 35 890€
RF
Kaina nuo 29 990€
Elektrinis automobilis | Įkraunamasis hibridas
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PasiūlymaiParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiČia rasite visus siūlomus "Mazda" automobilius.
SUŽINOKITE DAUGIAUPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIGreitai ir patogiai atpirksime Jūsų esamą automobilį
SUŽINOKITE DAUGIAUJūsų „Mazda“ atstovo autoserviso komandos nariai yra baigę gamyklos mokymus, kad galėtų teikti išskirtinį aptarnavimą.
SUPLANUOKITE TECHNINĘ APŽIŪRĄ„MyMazda“ yra telefono programėlė, kuria naudotis labai paprasta, ji pagerina „Mazda“ nuosavybės patirtį.
Sužinoti daugiauJei ką tik įsigijote naują „Mazda“ automobilį ar jau turite jį, ši automobilių savininkams skirta skiltis leis jums džiaugtis visais „Mazda“ teikiamais privalumais.
PERŽIŪRĖTI GARANTIJĄNaudodami originalias „Mazda“ dalis, gaukite neprilygstamą kokybę, tinkamumą, apdailą, išvaizdą ir garantiją.
GAUTI ORIGINALIŲ DALIŲVienas didžiausių naujų automobilių privalumų – ramybė dėl eksploatacijos, nes bet kokie nesklandumai bus sutvarkyti pagal garantiją. Tačiau jos rėžiai, priklausomai nuo gamintojų, skiriasi – vieni už savo naujutėlaičių modelių kokybę atsako vos dvejus metus, kiti teigia, jog automobilis nekeldamas rūpesčių važiuos 6–7 metus. Kodėl taip skiriasi garantijos trukmė ir ką ji sako apie automobilius?
Naujų automobilių garantija – savaime suprantamas įsipareigojimas klientui, kad per nurodytą laiko tarpą produktas nesuges, o bet kokius techninius nesklandumus gamintojas ištaisys savo sąskaita. Šis įsipareigojimas mena dar praėjusio amžiaus pradžią, konkrečiai – 1908 metus, kai „Ford“ pradėjo taikyti 9 mėnesių garantiją „Model T“ automobiliams.
Bėgant metams, priklausomai nuo techninio progreso, gamintojų garantijos tai trumpėjo, tai ilgėjo, o dabar – išsiskyrė. Vienų automobilių kūrėjai tikina, kad jų transporto priemonė be jokių problemų tarnaus itin ilgai, kiti – kuklinasi.
Pavyzdžiui, šiemet ilgalaikės garantijos teikėja tapo japonų gamintoja „Mazda“, pristačiusi 6 metų arba 150 tūkst. km ridos garantiją. Šiuo atveju rinkos standartas įprastai neviršija 5 metų arba 100 tūkst. km.
Tačiau kai kurie vokiški automobiliai negauna nė 3 metų garantijos. Pavyzdžiui, tokie „premium“ prekių ženklai, kaip „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“, savo automobilių problemas yra pasiryžę spręsti tik 2 metus. Tiesa, dauguma trumpesnes garantijas taikančių gamintojų ją siūlo prasitęsti už papildomą mokestį.
„Mano supratimu, garantija yra gamintojo pasitikėjimo klausimas, nes jei jis lengva ranka laiduoja, kad jo automobilis tarnaus ilgai, jis tikrai neplanuoja patirti nuostolių. Tikėtina, jog ilgesnę garantiją turintis automobilis išties bus kokybiškas“, – teigia žurnalo „Auto Bild Lietuva“ redaktorius Vitoldas Milius.
Tad nejaugi brangūs „premium“ klasės modeliai yra ne tokie kokybiški kaip, tarkime, korėjietiški ar japoniški? Specialistai aiškina, kad prabangios transporto priemonės pasižymi inovacijomis bei sudėtingais techniniais sprendimais, kurie gali kelti iššūkių ateityje, dėl to už ilgiau trunkančią garantiją klientų yra prašoma susimokėti papildomai. O japoniški automobiliai nuo seno garsėja patikrintais techniniais sprendimais ir patikimumu.
„Mazda“ kiek iškrenta iš bendro konteksto, mat 6 metų garantiją ėmė taikyti ir naujos kartos modeliams, kuriuose įdiegtos pažangiausios technologijos. Štai SUV modelis CX-60 gali būti komplektuojamas su pirmąja japonų bendrovės iš tinklo įkraunamo hibrido sistema arba visiškai nauju 6 cilindrų dyzeliniu varikliu.
Minėtas naujos kartos „premium“ klasės automobilis, pagamintas ant visiškai naujos platformos, sukurtos galinių varančiųjų ratų pavarai, aišku, gali būti komplektuojamas ir su visais varančiaisiais ratais. Modelis taip pat turi visą šūsnį saugumo, vairavimo pagalbos ir komforto technologijų.
Dideli gamintojų žingsniai į priekį yra sveikintini, bet dalis į ilgalaikę perspektyvą žiūrinčių pirkėjų pagrįstai gali kelti klausimą: ar šios naujovės nekels problemų? Konkurso „Lietuvos metų automobilis“ komisijos nario Renaldo Gabarto nuomone, ilgą garantiją duodantis gamintojas parodo, kad ji veiks, ir prisiima atsakomybę, jeigu iškiltų bėdų su eksploatacija.
„Aš, pavyzdžiui, per visą savo vairavimo karjerą turėjau 6 garantinius automobilius ir nei karto nesinaudojau garantiniu servisu. Automobilių gamintojai garantijų lengva ranka nežarsto. Jie kruopščiai apskaičiuoja, kiek koks komponentas gali tarnauti, nes nori būti užtikrinti, kad dėl tokios garantijos nepatirs papildomų problemų ir išlaidų“, – sako automobilių žinovas.
„Garantija veikia dviem aspektais. Pirmasis – moralinis: automobilį eksploatuoti tikrai ramiau, kai žinai, kad niekas neturėtų sugesti, o jei ir suges, suveiks kitas saugiklis – jį sutvarkys pats gamintojas, ir tai bus didžiulis pagelbėjimas. Mano gyvenime yra tekę keisti variklį vokiškam automobiliui: jei ne garantija, būtų buvę labai liūdna“, – istoriją prisimena V. Milius.
Specialistai taip pat tvirtina, jog ilga garantija gali padidinti automobilio vertę ateityje, jį parduodant. Įprastai vairuotojai įsigytas naujas transporto priemones keičia kas 3–5 metus, daugumos automobilių garantija jau būna pasibaigusi. Naudotus automobilius pardavinėjantys įgaliotieji salonai suteikia savo garantijas, tačiau jos apsiriboja kelių mėnesių trukme bei kelių ar keliolikos tūkstančių kilometrų rida.
Jų tikslas – įrodyti, kad mašina neturi paslėptų defektų. Tuo tarpu gamintojo garantija suteikia didesnę vertę, nes, remontuodamas neplanuotai sugedusį automobilį, servisas naudos naujas, originalias dalis, kai kurie gedimai nebus nurašomi kaip natūralus detalių nusidėvėjimas. Tad naudotų automobilių rinkoje gamintojo garantiją turintys modeliai geriau išlaiko vertę.