Kaina nuo 53 900€
Mazda CX-80
Miesto visureigis
Kaina nuo 53 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 49 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 25 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 24 990€
Hečbekas | Sedanas
Kaina nuo 21 490€
Hečbekas
Kaina nuo 30 990€
Roadsteris
Kaina nuo 35 890€
RF
Kaina nuo 29 990€
Elektrinis automobilis | Įkraunamasis hibridas
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PasiūlymaiParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiČia rasite visus siūlomus "Mazda" automobilius.
SUŽINOKITE DAUGIAUPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIGreitai ir patogiai atpirksime Jūsų esamą automobilį
SUŽINOKITE DAUGIAUJūsų „Mazda“ atstovo autoserviso komandos nariai yra baigę gamyklos mokymus, kad galėtų teikti išskirtinį aptarnavimą.
SUPLANUOKITE TECHNINĘ APŽIŪRĄ„MyMazda“ yra telefono programėlė, kuria naudotis labai paprasta, ji pagerina „Mazda“ nuosavybės patirtį.
Sužinoti daugiauJei ką tik įsigijote naują „Mazda“ automobilį ar jau turite jį, ši automobilių savininkams skirta skiltis leis jums džiaugtis visais „Mazda“ teikiamais privalumais.
PERŽIŪRĖTI GARANTIJĄNaudodami originalias „Mazda“ dalis, gaukite neprilygstamą kokybę, tinkamumą, apdailą, išvaizdą ir garantiją.
GAUTI ORIGINALIŲ DALIŲDebiutuojantis naujasis „Mazda2 Hybrid“ yra pirmasis pilnavertis Japonijos gamintojos įsikraunantis hibridinis modelis. Menkomis degalų sąnaudomis ir maža emisija išsiskirianti stilingojo miesto automobilio versija Europos rinkoje į kelius išriedės 2022-ųjų pavasarį.
„Mazda2 Hybrid“ įsikraunančią hibridinę sistemą sudaro 1 490 cm³ darbinio tūrio trijų cilindrų benzininis variklis ir 59 kW pajėgumo elektros motoras. Bendra hibridinės pavaros išvystoma galia siekia 85 kW (116 AG).
Užvedus automobilį, automatiškai įjungiamas elektros režimas. Elektros variklis užtikrina sklandų ir tolygų važiavimą be trūkčiojimų ir triukšmo. Į aplinką taip pat tuo metu neišmetama CO2 ar azoto oksidų dujų, neskleidžiama itin žalingų kietųjų dalelių.
Vairuojant įprastomis sąlygomis, galią pagal poreikį perduoda tiek elektros motoras, tiek benzininis vidaus degimo variklis. Tai lemia optimalią dinamiką ir mažiausias įmanomas degalų sąnaudas. Kiekvieną kartą lėtėjant ir stabdant sukuriama kinetinė energija paverčiama elektros energija ir kaupiama didelio našumo baterijoje.
Naudojant generatoriaus režimu veikiantį elektros motorą, visuomet palaikomas numatytas baterijos įkrovos lygis, todėl tokios sistemos nebūtina įkrauti iš išorinių šaltinių. Pagal WLTP bandymų procedūrą atliktų testų metu vidutinės „Mazda2 Hybrid“ degalų sąnaudos siekė nuo 3,8 iki 4 l/100 km, o CO2 emisija – nuo 87 iki 93 g/km.
„Mazda2 Hybrid“ hečbekas priskiriamas prie kompaktinių B segmento modelių, tačiau dėl ilgos, net 2 560 mm, jo ratų bazės salone komfortiškai gali įsitaisyti keturi suaugę žmonės. Automobilio bagažinės tūris siekia 286 litrus. Atlikus „Euro NCAP“ saugumo testus, „Mazda2 Hybrid“ modeliui skirtas maksimalus penkių žvaigždučių įvertinimas.
„Mazda2 Hybrid“ įsikraunanti hibridinė versija – naujausias ilgalaikio „Mazda“ ir „Toyota“ koncernų bendradarbiavimo produktas. Automobilius tieks „Toyota“ padalinys Europoje, o gamintoja „Mazda“ Senojo žemyno rinkoje juos pardavinės su savo prekių ženklu.
Tai itin svarbus automobilis „Mazda“ bendrovei, siekiančiai įgyvendinti „Zoom-Zoom“ tvarumo plane pristatytus tikslus. „Mazda2 Hybrid“ tobulai atitinka pasirinktą technologinio progreso kryptį.
Atsižvelgiant į Paryžiaus susitarimą dėl klimato kaitos, iki 2030-ųjų siekiama 50 proc. sumažinti CO2 emisiją, susijusią tiek su automobilių eksploatacija, tiek su degalų ar energijos gamyba bei pristatymu vartotojams.
Dėl to, taip pat ir atsižvelgiant į kompanijos ilgalaikės technologinės plėtros programoje numatytus tikslus, šis automobilis yra itin svarbus Japonijos koncernui. Modelių gamos elektrifikaciją spartinanti „Mazda“ tikisi iki 2050 m. pasiekti nulinę anglies junginių taršą.
Gaukite naujienas pirmieji!