Kaina nuo 53 900€
Mazda CX-80
Miesto visureigis
Kaina nuo 53 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 49 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 25 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 24 990€
Hečbekas | Sedanas
Kaina nuo 21 490€
Hečbekas
Kaina nuo 29 990€
Roadsteris
Kaina nuo 37 690€
RF
Kaina nuo 29 990€
Elektrinis automobilis | Įkraunamasis hibridas
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PasiūlymaiParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiČia rasite visus siūlomus "Mazda" automobilius.
SUŽINOKITE DAUGIAUPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIGreitai ir patogiai atpirksime Jūsų esamą automobilį
SUŽINOKITE DAUGIAUJūsų „Mazda“ atstovo autoserviso komandos nariai yra baigę gamyklos mokymus, kad galėtų teikti išskirtinį aptarnavimą.
SUPLANUOKITE TECHNINĘ APŽIŪRĄ„MyMazda“ yra telefono programėlė, kuria naudotis labai paprasta, ji pagerina „Mazda“ nuosavybės patirtį.
Sužinoti daugiauJei ką tik įsigijote naują „Mazda“ automobilį ar jau turite jį, ši automobilių savininkams skirta skiltis leis jums džiaugtis visais „Mazda“ teikiamais privalumais.
PERŽIŪRĖTI GARANTIJĄNaudodami originalias „Mazda“ dalis, gaukite neprilygstamą kokybę, tinkamumą, apdailą, išvaizdą ir garantiją.
GAUTI ORIGINALIŲ DALIŲRenkantis naują automobilį daugeliui vairuotojų svarbiu kriterijumi tampa kaina. Visgi automobilių ekspertai pastebi, kad norint įsigyti patinkantį modelį, tačiau už jį nepermokėti, svarbu atkreipti dėmesį ne tik į bazinę kainą, bet ir jo komplektaciją.
Dalis skirtingų segmentų gamintojų, kaip, pavyzdžiui, „Mazda“ dažnu atveju jau standartinėje komplektacijoje gali siūlyti kur kas daugiau nei galima rasti atitinkamuose kitų prekės ženklų modeliuose.
Automobilių žurnalistas Vitoldas Milius teigia, kad renkantis transporto priemonę pirmiausia svarbu nusistatyti aiškius jai keliamus kriterijus ir tik tuomet pradėti skirtingų modelių lyginimą. Specialistas aiškina, kad sudarant kriterijų sąrašą reikia išsiaiškinti, koks turėtų būti kėbulo ir degalų tipas, varančiųjų ratų pasirinkimas, kokia yra priimtiniausia transmisija ir pan. Jis teigia, kad išsiaiškinus konkretaus žmogaus ar šeimos poreikius, reikia numatyti iš kokios klasės modelių bus renkamasi.
„Nereikėtų lyginti „premium“ automobilių gamintojų siūlomų modelių su priklausančiais ekonominei klasei. Faktas, kad aukštesnės klasės automobilių gamintojų modeliai bus brangesni, todėl tokiomis aplinkybėmis surasti geriausią kainos ir kokybės santykį gali būti sudėtinga. Visgi jei lyginami keli tos pačios, pavyzdžiui, ekonominės klasės modeliai, tuomet galima nesunkiai išsiaiškinti, ar iš tiesų automobilis už mažesnę kainą yra pigesnis“, – sako žurnalistas.
V. Milius pastebi, kad neretai gamintojai siūlydami savo modelius laikosi skirtingų nuostatų. Kol vieni siūlo mažesnę kainą, tačiau kartu ir skurdesnę komplektaciją, kiti siūlo brangesnius, tačiau kartu ir daugiau įrangos turinčius modelius. Būtent dėl to pirmas įspūdis gali apgauti.
Daug automobilių išbandęs žurnalistas aiškina, kad itin dažnai gamintojų akcentuojama pradinė modelio kaina ne visada yra atspirties taškas, nuo kurio reikėtų pradėti palyginimą. Anot jo, tikrąjį modelių kainų skirtumą pavyks išsiaiškinti tik tuomet, kai bus lyginami tos pačios klasės, tokią pat komplektaciją turintys automobiliai.
„Tai, jog vienas automobilis kainuoja nuo 15 tūkst. eurų, o kitas nuo 18 tūkst. eurų, dar nereiškia, kad pirmasis iš tiesų yra pigesnis. Jei pirmąjį aprūpinsite tokia pačia įranga, kuri jau standartinėje komplektacijoje yra antrajame, gali būti, kad pirmu atveju už tą patį teks sumokėti net ne 18 tūkst., o 20 tūkst. eurų. Būtent dėl to svarbu įvertinti ne pradinę kainą, o kas už tą kainą yra įsigyjama“, – įžvalgomis dalijasi specialistas.
Štai, pavyzdžiui, Japonijos gamintojos „Mazda“ siūlomą kompaktišką visureigį CX-5 palyginus su čekiškus automobilius siūlančios „Škoda“ modeliu „Karoq“, gali susidaryti įspūdis, kad pirmojo modelio kaina – sąlyginai didelė, mat ji prasideda nuo 27 400 eurų, kai „Karoq“ – nuo 20 988 eurų. Vis dėlto, panagrinėjus atidžiau, galima pastebėti, kad japoniškų automobilių gamintoja savo modelius jau bazinėje komplektacijoje aprūpina gausesne saugos, komforto bei kita įranga nei galima rasti palyginamajame modelyje.
Ir nors čekiškų automobilių gamintoja iš tiesų pateikia nemažai įrangos galimybių, įsigydamas bazinį modelį vairuotojas tokias sistemas, kaip kruizo kontrolė su greičio ribotuvu, įsilaužimo signalizacija ar beraktė užvedimo sistema, turėtų užsisakyti papildomai. Dar didesnis skirtumas tarp minėtų modelių atsiranda paaiškėjus, kad to, ką „Mazda“ siūlo bazinėje CX-5 įrangoje, pavyzdžiui, įspėjimo apie judėjimą automobilio gale sistemą ar automatiškai tamsėjantį galinio vaizdo veidrodėlį, įsigyjantys „Karoq“ bazinį modelį negali užsakyti net papildomai.
Tiesa, panagrinėjus atidžiau, galima pastebėti, kad „Mazda“ siūloma bazine CX-5 įranga lenkia ir daugiau gamintojų. Pavyzdžiui, šiek tiek mažesne pradine „Hyundai Tucson“ kaina susigundę vairuotojai net už papildomą mokestį negalėtų ne tik įsigyti pastovaus greičio palaikymo sistemos su „Stop&Go“ funkcija, bet ir pasinaudoti berakte variklio paleidimo sistema su mygtuku.
Panašių pavyzdžių galima rasti ir daugiau. Štai, pavyzdžiui, taip pat japoniškų automobilių gamintojas „Nissan“ besirenkantiems „Qashqai“ modelį nė vienoje jo versijoje nesiūlo įspėjimo apie judėjimą automobilio gale sistemos ar jau minėto galinio vaizdo veidrodėlio su pritemdymo funkcija.
V. Milius atkreipia dėmesį, kad gausesnės įrangos suteikiamos galimybės yra naudingos ne tik kasdienių kelionių metu, tačiau ir nusprendus automobilį parduoti. Automobilių žurnalistas teigia, kad geresnę komplektaciją turintys modeliai išlaiko didesnę likutinę vertę, o ir pirkėjams būna patrauklesni.
„Automobilyje įmontuota įranga kartais turi tikrai gana didelę reikšmę jo vertei ir likvidumui. Tai reiškia, kad jei rinkoje tuo pat metu yra siūlomi du panašios eksploatacinės istorijos automobiliai, gausesnę įrangą turintį modelį pavyks parduoti greičiau nei tą, kuriame siūlomų galimybių yra mažiau. Žinoma, „pilnesnį“ modelį parduoti galima brangiau“, – aiškina V. Milius.
Jis taip pat pastebi, kad į modelyje siūlomą įrangą nereikėtų numoti ranka vien dėl to, kad ankstesniame automobilyje tokių galimybių nebuvo. Specialistas pripažįsta, kad įvairios vairuotojo pagalbos ar komforto sistemos gerokai praskaidrina kasdienybę, todėl apie jų pasirinkimą, pirmiausia, vertėtų pagalvoti dėl kasdienių kelionių patirties.