Darna tarp technologijų

Įkraunamas hibridas (PHEV)

Laikas inovacijas paleisti į kelią. Mazda automobilių gamoje ateitis į duris beldžiasi jau dabar.
Taupūs, mažataršiai ir malonūs tiek vairuotojams, tiek keleiviams. Būtent taip geriausiai apibūdinami Plug-in Hybrid tipo hibridiniai Mazda automobiliai (PHEV). Sukurti derinant ilgametes japoniškos inžinerijos tradicijas ir moderniausias šiuolaikiškas technologijas, Mazda PHEV automobiliai ryšis iš naujo nubraižyti jūsų vairavimo pojūčių žemėlapį.
Pajuskite puikią dinamiką už vairo bei mėgaukitės nedidelėmis degalų sąnaudomis su tik Europos rinkai pritaikytu MX-30 R-EV įkraunamu hibridu arba erdviuoju CX-60 PHEV. Pamatykite, kaip komfortas dera su tvarumo tikslais ir maksimaliai malonia važiavimo dinamika bei registruokitės bandomajam važiavimui jau dabar!

Kas yra įkraunamas hibridas - PHEV?

Plug-in Hybrid Electric Vehicle – būtent taip šifruojamas keturių raidžių trumpinys PHEV. Šiuose automobiliuose darniai dirba ir geriausias savo savybes gali atskleisti tiek vidaus degimo, tiek elektros varikliai. PHEV automobiliai gali važiuoti naudodami tik elektros energiją, arba tik vidaus degimo variklį.

Mazda įkraunami hibridiniai automobiliai išsiskiria:

  • Nedidelėmis degalų sąnaudomis;
  • Puikia važiavimo dinamika;
  • Prisitaikymu prie vairuotojo poreikių realiomis sąlygomis;
  • Tinkamumu važiavimui tiek miesto, tiek užmiesčio ar mišriais maršrutais.

Kaip veikia PHEV?

Plug-in arba įkraunamas hibridas veikia taip, kad važiuojant trumpais atstumais pirmenybė teikiama elektros varikliui, kurį maitina specialiame akumuliatoriuje esanti elektros energija. Akumuliatoriui išsikrovus arba pasiekus galimybių ribą (pvz., tam tikrą greitį), jo darbą perima vidaus degimo variklis, kuris neleidžia elektros motorui dirbti nenašiai, stabdo jį nuo išsikrovimo bei užtikrina gerą dinamiką net važiuojant didesniu greičiu.

Trumpai tariant, sistema pirmiausia stengiasi naudoti elektros energiją. Užvestas automobilis veikia elektriniu režimu ir, važiuodamas nedideliu greičiu, stengiasi naudoti tik elektros energiją. Taip sumažinamos degalų sąnaudos.

PHEV automobilių akumuliatoriai gali būti įkraunami važiavimo metu arba naudojant išorinį šaltinį. Tai daroma jį prijungus prie išorinio maitinimo šaltinio, pavyzdžiui, įkrovimo stotelės arba standartinio sieninio lizdo. Tokį automobilį galima krauti ir namuose.

 

PHEV PRIVALUMAI

Kokius privalumus siūlo vienas iš populiariausių PHEV iš Mazda modelių gamos – CX-60?

Naujasis MX-30 R-EV – pakrautas hibridas jūsų kasdienai mieste


Visai neseniai į pakraunamų hibridų gamą Mazda įtraukė tik Europai skirtą MX-30 R-EV miesto visureigį. Kaip ir būdinga Mazda automobiliams, gamintojas nevengė imtis drąsių inžinerinių sprendimų, kad vairuotojams ir keleiviams sukurtų didžiausią naudą.
Šis įkraunamas hibridas naudoja jau ikonišku tapųsį, kone Mazda vizitine kortele vadinamą rotorinės technologijos variklį. Šią technologiją, be abejo, išgarsino sportiniai RX Mazda modeliai ir prestižines 24 valandų Le Mano lenktynes laimėjęs 787B modelis. Naujame MX-30 R-EV jis veikia kaip generatorius. Ratus visada suka elektros motoras, tad ekonomiškumas – aukštas, o tarša – maža.
Kai kalba pasisuka apie tai, kokie plug-in hybrid tipo automobiliai išsiskiria inovacijomis, į priekį stoja MX-30 R-EV.

NAUJOS TECHNOLOGIJOS IR LAIKUI NEPAVALDUS PATIKIMUMAS

TAI, KAS PAVERČIA MX-30 R-EV YPATINGU

Japonijoje pagamintas patrauklusis „Mazda MX-30 R-EV“ modelis yra išties išskirtinis įkraunamasis hibridinis automobilis. Tai – tarsi riba tarp hibrido ir elektromobilio. Šis modelis suderina elektromobilio taupumą ir ekonomiškumą, tačiau išlaiko ir nemažą dalį vidaus degimo variklio siūlomų privalumų. Jis – geriausias pavyzdys, jog vidaus degimo ir elektros varikliai gali dirbti sinergijoje net ir unikaliose konfigūracijose.

KURI ATEITIES VIZIJA ARTIMESNĖ JUMS?


Kuo skiriasi hibridas ir Įkraunamas hibridas?

Pagrindinis skirtumas tarp paprasto hibridinio ir iš tinklo įkraunamo PHEV hibridinio automobilio yra jų įkrovimo galimybės ir vien elektra nuvažiuojamas nuotolis.

Paprastame hibridiniame Mazda automobilyje, kaip Mazda 2 akumuliatorius įkraunamas naudojant regeneracinį stabdymą ir vidaus degimo variklį. Todėl, lyginant su tradiciniu benzinu varomu automobiliu, degalų naudojimo efektyvumas yra aukštesnis, o CO2 emisija - mažesnė.

Iš tinklo įkraunami hibridiniai (PHEV) modeliai, tokie kaip Mazda CX-60, turi jungtį, leidžiančią akumuliatorių įkrauti iš išorinio maitinimo šaltinio. Dėl to vien elektra nuvažiuojamas atstumas gali būti daug didesnis. Ši funkcija leidžia trumpesnėse kelionėse ilgiau važiuoti naudojant tik elektros energiją, o tai užtikrina dar didesnį degalų naudojimo efektyvumą ir mažesnę taršą aplinkai. Iš esmės Mazda PHEV automobiliai suteikia galimybę lanksčiai rinktis tarp elektrinės ir benzininės galios, kartu optimizuojant efektyvumą ir našumą.

Nors Mazda 2 Hybrid yra nedidelis automobilis, paprastas hibridas, o Mazda CX – 60 - visureigis, kurį galite rinktis kaip įkraunamą dyzelinį hibridą arba benzininį PHEV, abu jie skirtingais būdais sukuria panašią naudą. Jūs galite keliauti taupiau ir labiau tausoti aplinką.

 

Įkraunamas hibridas vs. Hibridas

Visgi yra dar keletas skirtumų tarp šių hibridų rūšių. Štai, pavyzdžiui, plug-in hybrid (PHEV) tipo Mazda automobiliai Lietuvoje suteiks jums nemažai lengvatų ir privalumų. Jais galėsite naudotis kone kasdien arba proginių kelionių metu.

CX 60 Autumn Edition 1400X800

Hibridinių – PHEV MAZDA automobilių technologijos - privalumai

PHEV Mazda hibridinių automobilių centre – technologinės inovacijos, kurios leidžia šiems modeliams išsiskirti ir būti kelrode žvaigžde kelyje į žalesnį rytojų. Darnoje dirbantys elektrinis ir 2,5 l benzininis arba 3,3 l dyzelinis varikliai sukuria nepamirštamus įspūdžius. Būtent technologijos ir lemia tai, kad tokie hibridai, kaip Mazda CX-60 patenkina visus vairuotojų ir keleivių poreikius. Štai kas užtikrina, jog Mazda CX-60 kelia šypseną kiekvieną kartą sėdus už vairo.

Apsipirkimo įrankiai