Kaina nuo 53 900€
Mazda CX-80
Miesto visureigis
Kaina nuo 53 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 49 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 25 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 24 990€
Hečbekas | Sedanas
Kaina nuo 21 490€
Hečbekas
Kaina nuo 29 990€
Roadsteris
Kaina nuo 37 690€
RF
Kaina nuo 29 990€
Elektrinis automobilis | Įkraunamasis hibridas
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PasiūlymaiParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiČia rasite visus siūlomus "Mazda" automobilius.
SUŽINOKITE DAUGIAUPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIGreitai ir patogiai atpirksime Jūsų esamą automobilį
SUŽINOKITE DAUGIAUJūsų „Mazda“ atstovo autoserviso komandos nariai yra baigę gamyklos mokymus, kad galėtų teikti išskirtinį aptarnavimą.
SUPLANUOKITE TECHNINĘ APŽIŪRĄ„MyMazda“ yra telefono programėlė, kuria naudotis labai paprasta, ji pagerina „Mazda“ nuosavybės patirtį.
Sužinoti daugiauJei ką tik įsigijote naują „Mazda“ automobilį ar jau turite jį, ši automobilių savininkams skirta skiltis leis jums džiaugtis visais „Mazda“ teikiamais privalumais.
PERŽIŪRĖTI GARANTIJĄNaudodami originalias „Mazda“ dalis, gaukite neprilygstamą kokybę, tinkamumą, apdailą, išvaizdą ir garantiją.
GAUTI ORIGINALIŲ DALIŲTiek elektrinis, tiek vidaus degimo variklis turi savo privalumų. Sujungus šias technologijas į vieną, galima gauti ne tik itin dinamišką, tačiau ir maloniai vairuojamą, ekonomišką ir praktišką automobilį. Būtent tai pasiekė Mazda inžinieriai, kurie savo gamoje pristato: PHEV, MHEV ir net ypatingą R-EV tipo hibridinį automobilį.
Hibridinis automobilis naudoja du ar daugiau energijos šaltinių. Dažniausiai tai derinamas tradicinis vidaus degimo variklis, elektros variklis ir speciali akumuliatoriaus sistema. Tai yra dažniausias variantas, kaip veikia hibridinis automobilis. Mazda hibridiniuose automobiliuose paprastai rasime su hibridine sistema bendram darbui paruoštą ir sukalibruotą SKYACTIV® vidaus degimo variklį, varomą benzinu arba dyzelinu CX-60 visureigiuose.
Vidaus degimo ir elektros variklių derinys leidžia transporto priemonei taupiau naudoti kurą, į aplinką išmesti mažiau teršalų, o neretai ir net demonstruoti geresnę dinamiką.
Sėdę už hibridinio automobilio vairo tikrai pajausite skirtumą. Pasirinkus sau tinkamiausią važiavimo režimą, visada jausitės kontrolėje ir džiaugsitės mažomis sąnaudomis.
Siūlydami lanksčius finansavimo sprendimus, automobilio atpirkimo galimybes ir patogų konfigūravimo įrankį internetu, padedame klientams rasti idealų Mazda hibridą. Sumažėjusias kuro sąnaudas ir taupias keliones įvertinsite kone iškart!
Hibridiniai automobiliai kaupia energiją regeneracinio stabdymo metu, kuomet generatorius kinetinę energiją verčia elektra, kuri įkrauna akumuliatorių. Automobilio kompiuteris gali pats parinkti, kada naudoti elektros variklį, vidaus degimo variklį ar jų abiejų derinį, optimizuojant efektyvumą ir našumą pagal važiavimo sąlygas. Tai gali kontroliuoti ir patys Mazda vairuotojai.
Pastebėjus tai, kaip veikia hibridinis variklis, dažniausiai pamatysite, kad mažesniuose greičiuose prioritetas teikiamas elektros varikliui, o įgreitėjus įsijungia ir vidaus degimo SKYACTIV.
Atsakymas į klausimą, kas yra hibridinis automobilis, nebūtinai visada bus vienodas, kadangi yra ne viena hibridinės technologijos rūšis arba tipas.
MHEV (angl. Mild Hybrid) - tai hibridinio automobilio veikimo principas, kur elektros variklis papildomai tiekia energiją vidaus degimo varikliui, taip padidindamas kuro ekonomiją, dinamiškumą pajudant iš vietos ir sumažindamas išmetamųjų teršalų kiekį. Tačiau MHEV sistemoje elektros variklis negali būti vienintelė varomoji jėga.
Trumpai tariant, MHEV automobilis negali važiuoti tik elektros režimu.
Kuomet iškyla klausimas, kas yra hibridas, daugiausiai galvojama būtent apie tokio tipo sistemą ir jėgos agregatą.
Pavyzdžiui, Mazda2 Hybrid naudoja tokio tipo sistemą, kurioje elektros variklis ir vidaus degimo variklis veikia darniai, siekiant geriausios kuro ekonomijos. Sistema automatiškai reguliuoja vieno ar kito variklio darbą, užtikrindama sklandų ir malonų vairavimą, kartu patenkindama poreikius dėl dinamiškumo.
Toks automobilis turi gana nedidelį veikimo nuotolį „tik elektra“. Jis puikiai tinka nedideliems atstumams arba važiuojant mažais greičiais, taip taupant ir vidaus degimo motoro resursą.
PHEV (angl. Plug-in Hybrid) turi didesnės talpos akumuliatorių nei tradicinis hibridas, todėl jį galima įkrauti iš išorinio maitinimo šaltinio. Na, o naudojant elektros energiją su PHEV nuvažiuosite daug ilgesnį atstumą.
PHEV vairavimas leidžia naudotis nemaža dalimi elektromobilio privalumų, tačiau neprarandamas vidaus degimo motoro suteikiamas praktiškumas ypač važiuojant ilgesnį atstumą ar didesniu greičiu. Tokią sistemą rasite CX-60 visureigyje.
MX-30 R-EV turi unikalią rotorinę hibridinę sistemą. Joje ikoninškasis Mazda rotorinis variklis naudojamas tik kaip generatorius krauti elektros bateriją, kuri varo visureigio ratus.
Ši inovatyvi konstrukcija sujungia elektros variklio privalumus su aukštasūkio, paklusnaus rotorinio variklio charakteristikomis, todėl vairavimo patirtis yra sklandi ir maloni. Na, o kuro sąnaudos, kaip ir būdinga hibridui, labai optimalios!
Verta sėsti už vairo.
Įvairių tipų ir konfigūracijų Mazda hibridiniai automobiliai gali pradžiuginti: ekonomiškumu, našumu, malonumu būnant už vairo ar komfortu sėdint keleivio vietose. Plati modelių gama ir ne vienas hibridinio jėgos agregato tipas leidžia išsirinkti būtent tai, kas labiausiai atitinka poreikius ir lūkesčius. Nuo dyzelinio iki rotorinio hibrido, ilgo nuotolio įveikimas su Mazda automobiliais tampa dar ekonomiškesnis!
Mi-Drive važiavimo režimo parinkiklis, pagalbinės sistemos judant sraute, atpažįstant kelio ženklus, važiuojant į įkalnę, įspėjimas apie atstumą ir greitį, ergonomiškas vairo, vairuotojo sėdynės bei pagrindinės konsolės išdėstymas. Tai – tik dalis privalumų. Daug kitų technologijų ir techninių sprendimų pasiruošę paversti jūsų vairavimo patirtį daug smagesne ir malonesne. Rinkitės EXCLUSIVE-LINE, HOMURA arba TAKUMI komplektacijas pagal savo poreikius.
Net ir dideliame CX-60 visureigio kėbule galima mėgautis puikia kuro ekonomija*, neprarandant komforto. Itin erdvus, šiuolaikiškai atrodantis ir modernios įrangos nestokojantis visureigis leis ir didelius atstumus įveikti daug pigiau nei galėtumėte tikėtis. Tai leidžia neriboti savo poreikių ir keliauti laisviau, nes žinote, kad įveiksite ilgus atstumus. *Testų metu nustatyta, jog CX-60 2.5 PHEV kuro sąnaudos mišriomis sąlygomis yra 1,5 l /100 km.
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PERŽIŪRĖTI PASIŪLYMUSPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiRaskite artimiausią „Mazdą“ atstovą ir susisiekite jau šiandien!
RASKITE SAVO