Kaina nuo 53 900€
Mazda CX-80
Miesto visureigis
Kaina nuo 53 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 49 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 25 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 24 990€
Hečbekas | Sedanas
Kaina nuo 21 490€
Hečbekas
Kaina nuo 30 990€
Roadsteris
Kaina nuo 35 890€
RF
Kaina nuo 29 990€
Elektrinis automobilis | Įkraunamasis hibridas
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PasiūlymaiParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiČia rasite visus siūlomus "Mazda" automobilius.
SUŽINOKITE DAUGIAUPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIGreitai ir patogiai atpirksime Jūsų esamą automobilį
SUŽINOKITE DAUGIAUJūsų „Mazda“ atstovo autoserviso komandos nariai yra baigę gamyklos mokymus, kad galėtų teikti išskirtinį aptarnavimą.
SUPLANUOKITE TECHNINĘ APŽIŪRĄ„MyMazda“ yra telefono programėlė, kuria naudotis labai paprasta, ji pagerina „Mazda“ nuosavybės patirtį.
Sužinoti daugiauJei ką tik įsigijote naują „Mazda“ automobilį ar jau turite jį, ši automobilių savininkams skirta skiltis leis jums džiaugtis visais „Mazda“ teikiamais privalumais.
PERŽIŪRĖTI GARANTIJĄNaudodami originalias „Mazda“ dalis, gaukite neprilygstamą kokybę, tinkamumą, apdailą, išvaizdą ir garantiją.
GAUTI ORIGINALIŲ DALIŲModernių automobilių vairuotojai nuolat susiduria su gamintojų sugalvotomis santrumpomis, kurioms iššifruoti reikia laiko ir pastangų. Nors daugelis vairuotojų puikiai žino, ką reiškia ABS, ESP ar AEB, spartus technologinis progresas jų žodyną papildė dar trimis santrumpomis – HEV, MHEV ir PHEV.
Šiuo metu automobilių rinkoje vyrauja trys hibridinių pavarų veikimą apibrėžiantys tipai. Tai – HEV (angl. „Hybrid Electric Vehicle“), MHEV (angl. „Mild Hybrid Electric Vehicle“) ir PHEV (angl. „Plug-In Hybrid Electric Vehicle“).
Kiekviena iš šių hibridinių sistemų pasižymi skirtingu veikimu, įsigijimo kaina ir netgi tikslu, skiriasi ir jų įkrovimas, tačiau pagrindinis visų automobilių su hibridine pavara tikslas – efektyvumas.
Šiuo metu tai plačiausiai naudojama hibridinė pavara. Ją sudaro vidaus degimo ir elektros variklis. Šių dviejų variklių sąjungą palaiko automobilio bagažinėje (arba po galinėmis sėdynėmis) sumontuota baterija, kurioje kaupiama elektros energija, padedanti arba leidžianti transporto priemonei važiuoti elektriniu režimu.
Kitaip negu tradiciniai elektromobiliai, kuriuos reikia nuolat krauti, toks hibridinis modelis įsikrauna savaime važiuodamas, panaudojant generatorių ir stabdymo metu sukaupiamą energiją. Judėdamas mažu greičiu ar stoviniuodamas spūstyse toks automobilis nenaudoja vidaus degimo variklio ir vietoj to eikvoja baterijoje sukauptą elektros energiją.
Konstrukciniu atžvilgiu tai yra pati paprasčiausia hibridinės pavaros sistema, kurioje pagrindinį vaidmenį atlieka vidaus degimo variklis, tačiau jam papildomą impulsą suteikia 24 V arba 48 V įtampos baterija ir galingesnis generatorius bei starteris.
Šie įrenginiai padeda užtikrinti sklandesnę automobilio akceleraciją, palengvina variklio užvedimą, suteikia reikalingą energijos kiekį transporto priemonėje įdiegtoms sistemos, sumažina degalų sąnaudas bei CO₂ išlakas.
Nors automobiliai su švelniąja hibridine pavara negali važiuoti naudodami vien elektros energiją, priklausomai nuo šios hibridinės pavaros konfigūracijos ir kitų parametrų, variklis gali būti išjungiamas judant tam tikru greičiu ar riedant nuokalne ir vėl akimirksniu užvedamas paspaudus akceleratoriaus pedalą.
Tai yra technologiškai pažangiausia hibridinė pavara, kuri leidžia naudotis transporto priemone tiek, kiek to trokšta vairuotojas, bet, jei reikia, spustelėjus vieną mygtuką, tradicinis automobilis gali tapti elektromobiliu.
Kaip ir automobiliuose su įkraunamąja hibridine pavara, taip ir šiuose modeliuose pritaikyta tokia pati vidaus degimo ir elektros motoro konfigūracija. Skirtumas tik tas, jog šio tipo hibride įtaisyta gerokai didesnės talpos baterija, leidžianti vien elektros pavara įveikti nuo 20 iki 100 kilometrų siekiantį atstumą.
Konstrukciniu atžvilgiu tai yra pati paprasčiausia hibridinės pavaros sistema, kurioje pagrindinį vaidmenį atlieka vidaus degimo variklis, tačiau jam papildomą impulsą suteikia 24 V arba 48 V įtampos baterija ir galingesnis generatorius bei starteris. Šie įrenginiai padeda užtikrinti sklandesnę automobilio akceleraciją, palengvina variklio užvedimą, suteikia reikalingą energijos kiekį transporto priemonėje įdiegtoms sistemos, sumažina degalų sąnaudas bei CO₂ išlakas. Nors automobiliai su švelniąja hibridine pavara negali važiuoti naudodami vien elektros energiją, priklausomai nuo šios hibridinės pavaros konfigūracijos ir kitų parametrų, variklis gali būti išjungiamas judant tam tikru greičiu ar riedant nuokalne ir vėl akimirksniu užvedamas paspaudus akceleratoriaus pedalą.
priemone tiek, kiek to trokšta vairuotojas, bet, jei reikia, spustelėjus vieną mygtuką, tradicinis automobilis gali tapti elektromobiliu. Kaip ir automobiliuose su įkraunamąja hibridine pavara, taip ir šiuose modeliuose pritaikyta tokia pati vidaus degimo ir elektros motoro konfigūracija. Skirtumas tik tas, jog šio tipo hibride įtaisyta gerokai didesnės talpos baterija, leidžianti vien elektros pavara įveikti nuo 20 iki 100 kilometrų siekiantį atstumą. Štai „Mazda CX-60 PHEV“ automobilis vien elektros režimu gali nuvažiuoti iki 63 km.
Pats lengviausias būdas įkrauti „Mazda CX-60“ automobilį su PHEV pavara – naudoti buitinį kištukinį lizdą. Pilnas baterijos energijos atstatymas tokiu būdu gali trukti iki 7 valandų.
Norintys, kad įkrovimas būtų greitesnis, gali namie įsirengti įkrovimo stotelę. Tuomet hibridinio CX-60 krovimas neviršys 2 valandų. PHEV automobilius taip pat galima įkrauti viešosiose elektromobilių įkrovimo stotelėse, naudojant (AC) kintamąją srovę.
Domina automobilių naujienos? Užsisakykite „Mazda“ naujienlaiškį!