Kaina nuo 53 900€
Mazda CX-80
Miesto visureigis
Kaina nuo 53 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 49 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 25 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 24 990€
Hečbekas | Sedanas
Kaina nuo 21 490€
Hečbekas
Kaina nuo 30 990€
Roadsteris
Kaina nuo 35 890€
RF
Kaina nuo 29 990€
Elektrinis automobilis | Įkraunamasis hibridas
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PasiūlymaiParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiČia rasite visus siūlomus "Mazda" automobilius.
SUŽINOKITE DAUGIAUPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIGreitai ir patogiai atpirksime Jūsų esamą automobilį
SUŽINOKITE DAUGIAUJūsų „Mazda“ atstovo autoserviso komandos nariai yra baigę gamyklos mokymus, kad galėtų teikti išskirtinį aptarnavimą.
SUPLANUOKITE TECHNINĘ APŽIŪRĄ„MyMazda“ yra telefono programėlė, kuria naudotis labai paprasta, ji pagerina „Mazda“ nuosavybės patirtį.
Sužinoti daugiauJei ką tik įsigijote naują „Mazda“ automobilį ar jau turite jį, ši automobilių savininkams skirta skiltis leis jums džiaugtis visais „Mazda“ teikiamais privalumais.
PERŽIŪRĖTI GARANTIJĄNaudodami originalias „Mazda“ dalis, gaukite neprilygstamą kokybę, tinkamumą, apdailą, išvaizdą ir garantiją.
GAUTI ORIGINALIŲ DALIŲElektrinis automobilis – pirkinys, galintis džiuginti kiekvieną dieną. Bene svarbiausia, įsigijus elektromobilį, padaryti namų darbus: išsiaiškinti, kaip veikia elektromobilio įkrovimas ir kiek laiko kraunasi baterija, kiek elektros sunaudoja automobilis važiuodamas, koks jo nuvažiuojamas atstumas ir kitus niuansus.
Elektromobilio įkrovimas – bene paprasčiausia dalis, dėl kurios naują transporto priemonę įsigijęs vairuotojas ilgai nesuks galvos. Lietuvoje įkrauti elektra varomas transporto priemones ganėtinai paprasta: vis dar gausu viešųjų įkrovimo stotelių, kuriose galima pasipildyti baterijas nesumokant nė cento.
Dar paprasčiau, jeigu elektrinis automobilis „nakvoja“ nuosavuose namuose – tokiu atveju praverčia gamintojo prie automobilio pridėtas įkrovimo kabelis, kurį galima prijungti tiesiai prie kištukinio lizdo.
Nuosavame name krauti elektromobilį patogu ir todėl, kad visiškai nesvarbu, per kiek laiko bus papildyta jo baterija. Patikimi ir ekologiški „Mazda“ elektromobiliai, naudojant paprasčiausią kištukinį lizdą, namuose krausis per naktį, o rytą atėjęs vairuotojas galės sėsti į transporto priemonę su visiškai įkrauta baterija.
Jeigu spartusis įkrovimas ir laikas, per kurį elektromobilis įsikrauna, yra svarbūs, verta pasvarstyti apie investiciją ir namie įsirengti sieninį kroviklį. Tokiu atveju taip pat pravers gamintojo įdėtas įkrovimo kabelis, tačiau laikas, kurį automobilis praleis stovėdamas pildant baterijas, bus kur kas trumpesnis, nei naudojantis paprasčiausiu kištukiniu lizdu.
Įsikraunant baterijas namuose, greičiausiai džiugins ir kelionių kaina. „Mazda MX-30“ elektrinis automobilis, papildant baterijas namuose, 100 km gali nuvažiuoti už maždaug 5,3 euro (kainos gali skirtis priklausomai nuo pasirinkto elektros energijos tiekėjo tarifo). Daugiau informacijos apie galimas elektromobilio sąnaudas galima gauti susisiekus su prekybos atstovybe
Jei galimybės įkrauti baterijų namuose nėra, teks naudotis viešosiomis įkrovimo stotelėmis. Dalis jų iki 2023 metų pabaigos gali būti nemokamos, dalis yra pastatytos privačių paslaugos teikėjų, tad už įkrovimą jose reikės susimokėti prašomu tarifu. Įkrovimo kaina svyruoja priklausomai nuo paros meto, nuo paslaugos teikėjo, kartais – netgi nuo elektromobilio gamintojo.
Dar vienas svarbus klausimas – kiek elektros sunaudoja elektromobilis. Tuo turėtų pasidomėti būsimi naujos, tvarios ir ekologiškos transporto priemonės savininkai, nes nuo elektros energijos sąnaudų bei baterijos dydžio priklausys, kiek dažnai teks lankytis įkrovimo stotelėse ir kiek laiko jose teks praleisti.
Elektromobilio įkrovimo laiką lemia ir tai, kokia galia įkraunamos jo baterijos. Pavyzdžiui, sustojus sparčiojo įkrovimo stotelėje, dažniausiai iki 80 proc. elektromobilis įkraunamas per 30 minučių. Tiek, jei išsirengėte į kelionę, užtruks stovėti eilėje perkant kavą su užkandžiu ir nupėdinti į tualetą greta įkrovimo taško įsikūrusioje užkandinėje ar degalinėje.
Jei krausite bateriją iš paprasto kištukinio lizdo, normalu, kad procesas truks visą naktį, apie 8 valandas. Jeigu baterija bus pildoma vidutinės spartos įkrovimo stotelėse, tuomet palaukti teks apie 4 valandas.
Kad sukauptos energijos atsargos neištirptų pernelyg greitai, vertėtų pasidomėti, kiek elektros sunaudoja elektrinis automobilis važiuodamas. Orientuotis paprasta, užtenka pasižiūrėti į gamintojo specifikacijas. Miesto visureigis „Mazda MX-30“ vidutiniškai 100 kilometrų įveikti sunaudoja 17,6 kWh.
Kokios sąnaudos didelės, kokios – mažos? Jei matote, kad elektromobilis vartoja apie 12 kWh 100 km nuvažiuoti, tai – itin taupu. Galingesni ir sunkesni elektromobiliai tam pačiam atstumui įveikti sunaudoja ir 30 kWh bei daugiau. Elektromobiliai, kuriuos galima vadinti aukso viduriu, ypač universalūs ir jų įveikiamo atstumo užtenka per akis, kad ramiai važinėtumėte miestų gatvėmis net kelias dienas.
Štai „Mazda MX-30“ modelio nuvažiuojamas atstumas viena įkrova yra apie 200 km. Tyrimais įrodyta, jog vidutiniškai vartotojai Europoje per dieną sukaria apie 48 km, tai reiškia, kad „Mazda“ elektromobilio bateriją tektų pildyti kas keturias dienas. Norint išbandyti šio elektromobilio galimybes, galima užsiregistruoti bandomajam važiavimui:
Tiesa, jeigu brošiūroje pateikti skaičiai neatitiks tų, kuriuos tenka matyti elektromobilio prietaisų skydelyje, neverta tuoj pat pradėti nervintis ir širsti. Reikia nepamiršti, kad gyvename permainingo klimato juostoje, kur vasaromis temperatūra dažnai pakyla itin aukštai, o žiemomis spirgina šaltukas.
Nors šiuolaikiniams elektromobiliams šaltis visiškai nebaisus, visgi įtakos baterijos talpai jis turi. Tad visiškai normalu, kad Lietuvoje žiemą elektromobiliu nuvažiuojamas atstumas sumažės, o vasaromis pavyks nukakti toliau. Verta nepamiršti, kad vasarą energijos sąnaudas gali išpūsti automobilio ir jo baterijos vėsinimas.
Galiausiai elektromobilio sąnaudos priklauso ir nuo to, kaip vairuojama. Vairavimo ekspertai pabrėžia, kad elektromobiliu reikia važiuoti nuosekliai, švelniai greitėjant ir stabdant, išnaudojant kinetinę energiją, inerciją, mat taip įkraunama baterija.
Tai – toli gražu ne trūkumas, mat elektromobilių vairuotojus, besistengiančius neskubėti, važiuoti švelniau ir atidžiau, kiti eismo dalyviai vertina itin palankiai.
Daugiau apie „Mazda“ elektromobilius
Sužinokite apie „Mazda MX-30“ specifikacijas.
Štai keletas „Mazda“ straipsnių, kuriuos rekomenduojame perskaityti:
- Naudotis elektromobiliu – paprasta ir nebrangu
- Elektromobilis turi pranašumų prieš įprastą mašiną