Kaina nuo 53 900€
Mazda CX-80
Miesto visureigis
Kaina nuo 53 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 49 900€
Miesto visureigis
Kaina nuo 29 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 25 990€
Miesto visureigis
Kaina nuo 24 990€
Hečbekas | Sedanas
Kaina nuo 21 490€
Hečbekas
Kaina nuo 30 990€
Roadsteris
Kaina nuo 35 890€
RF
Kaina nuo 29 990€
Elektrinis automobilis | Įkraunamasis hibridas
Peržiūrėkite „Mazda“ modelių specialius pasiūlymus.
PasiūlymaiParsisiųsti „Mazda“ kainoraštį
KainoraščiaiČia rasite visus siūlomus "Mazda" automobilius.
SUŽINOKITE DAUGIAUPasirinkite spalvą ir parinktis, kad susikurtumėte tobulą „Mazda“ automobilį.
PRADĖKITE KURTIGreitai ir patogiai atpirksime Jūsų esamą automobilį
SUŽINOKITE DAUGIAUJūsų „Mazda“ atstovo autoserviso komandos nariai yra baigę gamyklos mokymus, kad galėtų teikti išskirtinį aptarnavimą.
SUPLANUOKITE TECHNINĘ APŽIŪRĄ„MyMazda“ yra telefono programėlė, kuria naudotis labai paprasta, ji pagerina „Mazda“ nuosavybės patirtį.
Sužinoti daugiauJei ką tik įsigijote naują „Mazda“ automobilį ar jau turite jį, ši automobilių savininkams skirta skiltis leis jums džiaugtis visais „Mazda“ teikiamais privalumais.
PERŽIŪRĖTI GARANTIJĄNaudodami originalias „Mazda“ dalis, gaukite neprilygstamą kokybę, tinkamumą, apdailą, išvaizdą ir garantiją.
GAUTI ORIGINALIŲ DALIŲElektriniai automobiliai yra kitas automobilių pramonės plėtros žingsnis – ne revoliucija, o evoliucija ir teigiamas pokytis. Dėl elektromobilumo, automobiliai yra ekologiški ir draugiški aplinkai. Be to, elektromobiliai yra gerokai smagiau vairuojami ir pigiau išlaikomi.
Elektromobilumas yra teigiamas pokytis, leidžiantis sumažinti kenksmingų išmetamųjų dujų emisijas, kurios turi neigiamos įtakos žmonių sveikatai ir pasauliniam atšilimui. Be to, jis atveria daugybę galimybių dizaineriams, inžinieriams ir automobilių gamintojams. To rezultatas tas, kad elektromobiliai yra smagesni, dinamiškesni ir modernesni.
Vidaus degimo varikliai, naudojami įprastuose automobiliuose, yra dideli ir sunkūs. Mažiausiai jie sveria bent 100 kilogramų. Pavarų dėžė reiškia dar kitas kelias dešimtis kilogramų. Variklio veikimui reikia įvairių papildomų sistemų, tokių, kaip aušinimo, maitinimo, įsiurbimo ir išmetimo. Juos jungia guminių, metalinių ir elektros kabelių raizginys. Be to, variklis, pavarų dėžė ir įranga užima gausybę vietos po kapotu. Radiatoriui ir įsiurbimo sistemai reikia ir specialios automobilio priekinės dalies formos. Galiausiai, varomoji dalis, naudojama automobiliuose su galiniais varančiaisiais ratais, taip pat užima gausybę vietos.
Elektriniai automobiliai dizaineriams suteikė absoliučiai naujas galimybes. Pavyzdžiui, tai, kad nėra aušinimo sistemos, reiškia, kad automobilio priekis gali būti visiškai kitoks nei esame pratę. Aušinimo radiatoriaus grotelės ir oro įsiurbimo angos priekiniame buferyje iš elektrinių automobilių apskritai išnyko. Naujos galimybės atsiveria ir planuojant išorės apšvietimą, kadangi jam naudojama LED technologija. Tai reiškia, kad kalbama apie visiškai naują kokybę. O tai, kad elektromobilis neturi išmetimo sistemos, reiškia, kad galiniame buferyje nebereikalingi išmetimo vamzdžiai.
Elektros variklis yra gerokai mažesnis nei vidaus degimo. Drauge su inverteriu, jis yra maždaug tokio dydžio, kaip arbūzas. Bepakopė transmisija taip pat nedidelė, o pavaros elementai gali būti išdėlioti skirtingose vietose – ant priekinės ar galinės ašies, tam nenaudojant papildomos įrangos. Ličio jonų baterijos sveria kelis šimtus kilogramų, tačiau yra plokščios. Elektromobilių gamintojai išdėlioja baterijų celes po automobilio grindimis, po salonu. To rezultatas, kad baterijos apsaugotos, užima nedaug vietos ir dar turi teigiamos įtakos automobilio svorio centrui.
Pirmasis „Mazda" elektromobilis, MX-30, yra modernaus dizaino, kurį įgalino elektromobilumas, pavyzdys. Automobilio dizainas sukurtas remiantis KODO stilistika. Jo siluetas ekspresyvus ir apjungia tvirtą SUV važiuoklę ir kupė kėbulo dinamiškumą. Automobilio linijos buvo braižomos taip, kad leistų žaisti šviesai ir šešėliams. Automobilio grožį pabrėžia modernus išorės apšvietimas, kuriam sukurti pasitelkta LED technologija. Išskirtinis šio modelio bruožas yra šoninės durelės, atsidarančios skirtingomis kryptimis. Vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio durys atsidaro taip, kaip įprasta. Tačiau papildomos durelės naudojamos tam, kad būtų galima pateikti ant galinės sėdynės. Šios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės durys. Tai leido sukurti patogią prieigą prie visko, kas automobilio salone, o tuo pačiu – nepaaukoti ir nesugadinti dinamiško silueto.
Koks jausmas vairuoti elektromobilį? Ar reikia prie ko nors priprasti ar prisitaikyti? Ne. Elektromobilis vairuojamas taip pat, kaip įprastas automobilis su automatine pavarų dėže. Arba, tiksliau sakant, dar lengviau, kadangi jame yra mažiau pavarų. Tam, kad vairuotojams būtų patogiau, automobilių gamintojai vis dar naudoja pavarų svirtį, panašią į tą, kuri yra automobiliuose su automatine pavarų dėže. Ji naudojama tam, kad būtų pasirinkta važiavimo kryptis (į priekį, atgal) arba parkingo režimas. Automobilis neturi sankabos, tik akceleratorių ir stabdžių pedalą. Elektros variklis užtikrina puikų pagreitėjimą, kuris – labai nuoseklus. Be to, prietaisų skydelyje nebeliko įprasto tachometro ir degalų likučio rodmenų. Tačiau vietoje to, yra modernus indikatorius, kuris rodo, kiek energijos liko baterijoje.
Elektromobilio, taip pat, kaip ir automobilio, turinčio vidaus degimo variklį, įrangos sąraše yra oro kondicionavimo sistema, šildymas, multimedijos sistema ir daugybė kitų patogumų. Interjero apdailai taip pat gali būti naudojamos prabangios medžiagos. Elektromobiliai yra dažnai praktiškesni nei vidaus degimo variklius turintys automobiliai. Visa tai dėl to, kad elektromobilis turi lygų bagažinės dugną. O tokio automobilio interjeras gali būti kuriamas kitaip, kad būtų erdvesnis ir patogesnis, mat, pavyzdžiui, elektromobilis neturi centrinio tunelio ant grindų.
Elektromobilis yra toks pats saugus, kaip ir tipiškas vidaus degimo variklį turintis modelis. Jis turi plačią pasyviosios saugos SRS sistemą, apimančią saugos pagalves bei pirotechninius saugos diržų įtempiklius. Elektrinis „Mazda MX-30" vairuotojui padeda daugybe skirtingų būdų. Automobilis, be kitų privalumų, turi projekcinį ekraną ant priekinio stiklo, kuriame pateikiama vairuotojui reikalingiausia informacija ir perspėjimai (taip pat ir navigacijos rodmenys). 360 laipsnių kampu aplinką stebinčių kamerų sistema padeda pastatyti automobilį mieste. Adaptyvus LED apšvietimas, kuris apšvietimo intensyvumą pritaiko prie eismo sąlygų. Sistema, aptinkantį vairuotojo nuovargį, taip pat nuolatos veikia. Ir tai pasirenkamos sistemos, kurios gali būti įdiegtos automobilyje. Jos valdomos patogia daugiafunkcine rankenėle, kuri naudojama paprastai: pasukant ir paspaudžiant. Be to, vairuotojo reikmėms automobilyje įrengti ir vertikalūs multifunkciniai ekranai.
Elektromobilio valdymo sistema buvo vystoma atsižvelgiant į Jinba Ittai principus – vairuotojo ir automobilio vienybe. Papildomai, buvo naudojami sprendimai, žinomi kaip Skyactiv Vehicle Architecture. Kartu ratai, sėdynės ir kėbulo struktūra buvo optimizuota taip, kad užtikrintų harmoningą sąveiką su vairuotoju. Dėl to šio automobilio vairavimas tampa tikru malonumu.
Kai perkate elektromobilį, galite pasinaudoti galimybę gauti valstybinę subsidiją. O elektromobilio turėjimas siejamas su gausybe privilegijų. Pavyzdžiui, galite naudotis nemokamo parkingo galimybe. Galite važiuoti viešojo transporto juostomis ir taip išvengti automobilių spūsčių. Galite be rūpesčių važiuoti į miestų centrines dalis.
Kaip įkrauti elektromobilį? Baterijos įkrovimo kaina yra gerokai mažesnė nei automobilio degalų bako pripildymas, nesvarbu, ar benzinu, ar dyzelinu. Pigiausias būdas – įkrauti bateriją namuose. Įkrovos kainą čia galite sumažinti ir pasirinkę bateriją pripildyti per naktį, taip išnaudodami pigesnį tarifą (dviejų zonų tarifas). Namuose naudojamas įkroviklis užima nedaug vietos. Tereikia, kad į namus būtų atvestas trifazis prievadas su 400V įtampos srove. Įkrova naudojant tokią srovę gali trukti kelias valandas. Be to, elektromobilis gali būti įkraunamas naudojant ir įprastą 230V galios rozetę. Tuomet įkrovos laikas padidėja iki maždaug 10 valandų. Kiek ilgai truks įkrovimas, priklauso nuo baterijos talpos.
Elektromobilis taip pat gali būti įkrautas taip vadinamosiose greitos įkrovos stotelėse. Įkrovos stotelių tinklas Lietuvoje ir užsienyje nuolatos auga. Dėl šios priežasties galima laisvai planuoti ir keliones savoje šalyje, ir po užsienį. Įkrova naudojant greitąsias stoteles trunka vos 30-40 minučių, be to, daugelyje vietų vis dar galima įkrauti bateriją nemokamai. Jeigu tenka naudotis mokama įkrovos stotele, būtų pravartu įsigyti lojalumo kortelę, kuri suteikia nuolaidą krovimui.
Elektromobilis perspėja vairuotoją, kai jo baterijos energija išsenka. Tuomet palydovinė navigacijos sistema parodo žemėlapį su pažymėtais greitos įkrovos taškais. Jeigu energijos kiekis baterijoje ypač mažas, automobilio kompiuteris išjungia visas nebūtinas sistemas, kurios naudoja elektros energiją. Be to, reikėtų prisiminti ir tai, kad stabdant energija yra rekuperuojama ir šitaip taip pat įkraunama baterija.
Taip pat verta žinoti, kad elektromobilio išlaikymas kainuoja mažiau. Jam nereikia keisti alyvos, jame nėra tokių brangių komponentų, kaip purkštukai, turbinos, dyzelio dalelių filtrai. Taip pat nereikia keisti ir pagrindinio variklio diržo. O stabdžių sistemos dalys, kurios yra keičiamos, dėvisi labai lėtai. Vairuotojui tereikia prisiminti papildyti langų skysčio talpą, keisti valytuvų šluoteles ir tinkamai rūpintis padangomis bei pakabos geometrija. Taip pat, kaip ir standartiniame automobilyje, reikia rūpintis oro kondicionavimo sistema ir keisti salono filtrą. Žinoma, automobilis turi būti saugomas nuo apledėjimo ir karščio, mat šitai gali turėti neigiama įtaką baterijai. Ir tai viskas.
„Mazda MX-30“ varomas 145 AG galios „e-SKYACTIV145“ elektros varikliu. Jis suporuotas su bepakope pavarų dėže. Elektros pavarą maitina taupi ličio jonų baterija, kurios talpa – 35,5 kWh. Vidutinės energijos sąnaudos „Mazda MX-30“ modelyje siekia vos 19 kWh/100 km. O tai reiškia, kad visiškai įkrauta baterija leidžia nuvažiuoti daugiau nei 200 kilometrų. Automobilis neišmeta jokių teršalų ir, dar daugiau, jame apskritai nėra išmetimo sistemos. Net stabdžių trinkelių paliekamų dulkių kiekis sumažintas dėl to, kad elektromobilyje stabdant veikia energijos rekuperavimo sistema. Tai, kad automobilyje nėra daugybės keičiamų filtrų, reiškia ir tą, kad nėra poreikio teršti aplinkos papildomomis atliekomis. Modernūs elektromobiliai neišmeta jokio anglies dioksido ir neprisideda prie smogo susidarymo.
Elektromobilumas ir prie jo prisidedantys elektromobiliai yra pozityvus pokytis, kuris transformuoja šiuolaikinę automobilių pramonę. Automobiliai vis dar bus dailūs, saugūs ir puikiai įrengti. Tuo pačiu, jie bus ir ekologiški, ir siūlys gausybę multimedijos prieigų. Ir, žinoma, bus vis smagesni vairuoti.
Štai keletas „Mazda“ straipsnių, kuriuos rekomenduojame perskaityti:
- Kaip veikia elektromobilis?
- Elektromobilis turi pranašumų prieš įprastą mašiną
Sužinokite apie „Mazda MX-30“ specifikacijas.